Autor : Magdalena Kopystyńska
2023-09-15 12:57
Firma Johnson & Johnson (której częścią jest także firma Janssen) ogłosiła zmiany (wśród których jest skupienie się na obszarze zdrowia tj. produktach farmaceutycznych i urządzeniach medycznych) i zaprezentowała nowe logo.
Johnson & Johnson firma łączy swoje segmenty technologii medycznych i farmaceutyczny pod jednym brandem - Johnson & Johnson.
W przyszłości oba segmenty spółki będą istnieć pod szyldem marki Johnson & Johnson - segment farmaceutyczny firmy, czyli Janssen, będzie nosił nazwę Johnson & Johnson Innovative Medicine, a segment technologii medycznych pozostanie pod nazwą Johnson & Johnson MedTech.
Nowe logo zastąpi używane do tej pory dobrze znany skrypt, którego firma używa od 1887 roku, oparty na podpisie współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona. To charakterystyczne logo było "jednym z najdłużej używanych emblematów firmowych na świecie".
Polecamy także:
Zmiany w bezpłatnej mammografii. Będzie dostępna dla młodszych kobiet
Zasady tworzenia rocznego planu finansowego NFZ będą zmienione
Prof. M. Hołda o życiu z "kieszonką" w sercu
magdalena.kopystynska@cowzdrowiu.pl