Autor : Jakub Wołosowski
2022-04-11 11:37
Kolejne produkty marki Kinder znikają z rynku z powodu potencjalnych zatruć pokarmowych wywołanych przez Salmonella Typhimurium. Jak informuje GIS, koncern Ferrero rozszerzył program dobrowolnego wycofania produktów o wszystkie słodycze powstałe w jego belgijskim zakładzie - bez względu na numer partii i datę minimalnej trwałości.
To będą ciężkie święta wielkanocne dla firmy Ferrero. W zeszłym tygodniu ogłoszono o wycofaniu kilku produktów, w tym klasycznych jajek z niespodzianką. Jednak w poniedziałek 11 kwietnia GIS ogłosił, że akcja ma znacznie szerszy zasięg. Z powodu potencjalnego powiązania z ogniskiem zatruć pokarmowych wywoływanych przez Salmonella Typhimurium firma podjęła decyzję o wycofaniu wszystkich produktów wyprodukowanych w belgijskim zakładzie. Bez względu na numer partii i datę minimalnej trwałości. Wiele z nich wprowadzono do sprzedaży w Polsce.
Nazwa produktu | Data minimalnej trwałości/ Nr partii | Zdjęcie |
Kinder Schoko-bons 46 g, 125 g, 200 g | Wszystkie daty minimalnej trwałości Wszystkie Partie |
|
Kinder Niespodzianka Maxi 100g
| Wszystkie daty minimalnej trwałości Wszystkie Partie
|
|
Kinder Maxi MIX z maskotką 133g | Wszystkie daty minimalnej trwałości Wszystkie Partie
|
|
Kinder Mini EGGS 100g | Wszystkie daty minimalnej trwałości Wszystkie Partie
|
|
GIS poinformował, że Ferro Polska Commercial podjęła szereg działań w celu zminimalizowania zagrożenia zakażenia salmonellą. Wśród nich są:
poinformowanie klientów i rozpoczęcie procesu wycofywania wyżej wymienionych produktów z rynku,
poinformowanie operatorów logistycznych w celu zablokowania i odizolowania wyżej wymienionych produktów w magazynach,
poinformowanie mediów,
poinformowanie konsumentów na stronach: www.ferrero.pl; www.Kinder.pl,
poinformowanie poprzez intranet swoich pracowników,
Firma Ferrero Polska podała, że zapewnia obsługę konsumentów za pośrednictwem serwisu konsumenckiego:
infolinia: 801 550 550
adres e-mail: serwis.konsumencki@ferrero.com
formularz on-line na stronie: www.ferrero.pl
Grupa Ferrero wyżej wymienione działania podjęła na wszystkich zainteresowanych rynkach w sposób skoordynowany i jednolity.
Naukowcy PAN przestrzegają przed covidowym pożarem
Innowacyjne leki będą szybciej trafiać do polskich pacjentów?
J. Krzyżanowski o projekcie ws. reklamy produktów leczniczych