Autor : Radosław Chrzanowski
2022-05-26 10:51
19 i 20 maja w Hotelu Sound Garden odbyło się łącznie 6 prelekcji oraz 2 panele dyskusyjne – technologiczny i marketingowy. Zaproszono 16 doświadczonych ekspertów-praktyków, którzy poza solidną dawką wiedzy, przygotowali uczestnikom również dodatkowe bonusy w postaci bezpłatnych konsultacji. W trakcie przerw nie zabrakło przestrzeni na rozmowy biznesowe z Partnerami. Jakie tematy były omawiane?
Nowa dwudniowa formuła zgromadziła w Hotelu Sound Garden ponad 150 uczestników pierwszego dnia i ponad 130 ostatniego. Dodatkowo w transmisji na żywo brało udział średnio ponad 100 osób dziennie.
Prelekcją inauguracyjną było wystąpienie Przemysława Kosińskiego, Radcy Prawnego z Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Zgromadzeni na sali zostali przeprowadzeni przez meandry nowych rozwiązań na Polski Ład. Ekspert przedstawił alternatywne formy opodatkowania dla medyków i osób zarządzających podmiotami leczniczymi oraz rozwiał wszelkie wątpliwości tym, którzy do tej pory zastanawiali się nad zastosowaniem CIT-u estońskiego w swoim biznesie.
Po przerwie rozpoczął się panel dyskusyjny moderowany przez CEO Medidesk. Do dyskusji zaproszono Karolinę Akusz – Członkinię Zarządu Domu Lekarskiego, Kubę Kabatę – eksperta z zakresu wdrażania botów głosowych w rejestracji medycznej, Karola Tonderę – Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Scanmed oraz Adama Kołodziejczyka – przedstawiciela Gabos Software. Podczas rozmowy poruszono kwestie związane z wprowadzaniem dobrych praktyk automatyzacji w placówkach. Dyskutowano na temat wyzwań, przed którymi stoją managerowie ochrony zdrowia – zarówno finansowych, jak i technologicznych oraz ludzkich. Każdy z ekspertów przedstawił konkretne dane oraz narzędzia do lepszego zarządzania jakością obsługi.
Trzecie wystąpienie należało do Agnieszki Rudnickiej-Szymczak. Ekspertka Centrum e-Zdrowia przekazała najnowsze informacje dotyczące obowiązku raportowania i udostępniania EDM, wyjaśniła sposób organizacji repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej oraz przedstawiła wymagania dotyczące jej przechowywania.
Kolejne wystąpienie prowadziła Karolina Wodzyńska z Comarch Healthcare – Partnera Strategicznego. W swojej prezentacji przedstawiła główne korzyści płynące z wprowadzenia usług telemedycznych oraz pokazała, w jak sprawny sposób działa ekosystem rozwiązań dla branży medycznej oferowany przez Comarch Healthcare. To idealny przykład (R)ewolucyjnego podejścia do e -Zdrowia.
Siła Customer Experience, czyli jak zachwycić pacjenta obsługą w placówce – to temat ostatniej prelekcji – Urszula Łaskawiec oraz Anita Chabrowska z Medidesk – Ich bogate doświadczenie przełożyło się na doskonałą prezentację, a zgromadzeni na sali odkryli nowe działania, które wspierają dobre doświadczenia pacjenta z placówka i jej usługami.
Drugi dzień Akademii Managera Ochrony Zdrowia otworzyła Karolina Koseska-Mikołajuk Ekspertka ds. funduszy unijnych Letinn Consulting. Ekspertka zdradziła zgromadzonym, na co zwrócić uwagę przygotowując wniosek o dotację i jakie projekty mają największe szanse na dofinansowanie.
Skuteczne pozyskiwanie i rozliczanie kontraktów w ramach NFZ, to jeden z tych tematów, na który czekano najbardziej. W trakcie prelekcji, jej uczestnicy mieli okazję krok po kroku poznać zasady współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Zwieńczeniem drugiego dnia konferencji był panel marketingowy. Eksperci – Magdalena Korycka z Footmedica, Magdalena Stefaniak z FEBUMED oraz Maciej Piechota z BodyMove zgromadzili przed sceną tłum gości. Żywa dyskusja oraz konkretne przykłady rozwiązań, pokazywane z różnych perspektyw, sprawiły że ostatni panel został uznany jako jeden z najlepszych w historii AMOZ. Warto podkreślić, że dodatkowym atutem była rola moderatora, Daniela Nowocin z Medidesk, całość stanowiła wyjątkową gratkę dla managerów i dyrektorów podmiotów medycznych.
Szóstą edycję Akademii Managera Ochrony Zdrowia podsumowała Urszula Łaskawiec - Training & Development Director z Medidesk. Każdy z uczestników otrzymał imienny certyfikat uczestnictwa, vouchery na bezpłatne konsultacje, okazję skorzystania z darmowego audytu marketingowego, pracy rejestracji, czy możliwości cyfrowej transformacji oraz 30-dniowy dostęp do nagrań do ponownego obejrzenia w zaciszu domowym.
Partner Strategiczny: Comarch Healtcare S.A.
Partnerzy Wiodący: TMS Sp. z o.o., MedAPP S.A.
Pozostali Partnerzy:NEWTON Technologies, mediCALL, UDS Medical, BRØY, Upmedica, Gabos Software
Akademia Managera Ochrony Zdrowia powróci już jesienią!
Czytaj także:
Konferencja Akademia Managera Ochrony Zdrowia VI
Zmiany w przyjmowaniu do lekarza bez kolejki i w kodach dla SOR-ów