Autor : Maja Marklowska-Tomar
2020-06-02 18:57
Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Usługi medyczne” został wyróżniony LUX MED. Respondenci docenili firmę za profesjonalną obsługę, szeroki wybór specjalistów, dostęp do aplikacji mobilnej, nowoczesny sprzęt, zróżnicowane pakiety usług oraz dostępność do świadczeń w wielu miastach w Polsce.
Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski program prowadzony przez redakcję "Strefy Gospodarki", niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z "Dziennikiem Gazetą Prawną". Jego celem jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
– Mierzymy i sprawdzamy, z czego pacjent jest zadowolony, co zrobiliśmy dobrze, a co należy poprawić. Zbudowaliśmy cały system badający i wspierający doświadczenia pacjenta. Powołaliśmy specjalną strukturę organizacyjną i Pion Doświadczeń Pacjenta, a wszyscy pracownicy mają wyznaczone konkretne zadania ukierunkowane na to, żeby te doświadczenia były coraz lepsze – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED.
W ciągu 18 miesięcy NPS, czyli wskaźnik, za pomocą którego LUX MED bada, jak chętnie pacjenci poleciliby jego opiekę swojej rodzinie i znajomym, wzrósł o 31 punktów. - Dziś, w czasie epidemii, wskaźnik ten urósł do poziomu nienotowanego dotychczas w Grupie LUX MED. To pokazuje, że coraz lepiej opiekujemy się pacjentami i mobilizuje nas to do dalszej pracy na rzecz poprawy jakości – mówi Iwona Radko, dyrektor Pionu Doświadczeń Pacjenta w Grupie LUX MED. - Stworzyliśmy Mapę Doświadczeń Pacjenta i wdrożyliśmy odpowiednie narzędzia, które pomagają nam słuchać głosu pacjentów i szybko podejmować odpowiednie działania - dodaje.
Polecamy także:
Szpital w Zawierciu wznowił planowe zabiegi usunięcia zaćmy
Dziś 236 nowych przypadków zakażeń, 18 osób zmarło
Nawet 350 zł "opłaty covidowej" w prywatnych placówkach medycznych
"Dziecięcy Szpital Przyszłości " - wyzwania i wizja transformacji