Autor : Maja Marklowska-Tomar
2020-09-17 13:57
W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi Grupa LUX MED została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Przychodnie i gabinety lekarskie”. LUX MED był laureatem tej nagrody już w poprzednich latach, i to aż dziesięciokrotnie, a w 2017 roku zdobył Gwiazdę Dekady.
- Bardzo dziękujemy za wyróżnienie i przyznaną nam nagrodę. Jest ona tym bardziej dla nas ważna, że jest od naszych pacjentów. Bardzo dziękujemy za wszystkie słowa i komentarze, które otrzymujemy. Przede wszystkim oczywiście za te pozytywne, ale również negatywne. Będziemy je brali do serca i stawali się coraz lepszą organizacją. Serdecznie jeszcze raz dziękujemy. Życzę naszym pacjentom przede wszystkim dużo zdrowia – powiedziała Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED.
W gronie zwycięzców tegorocznego rankingu znalazły się firmy, które są liderami w swoich branżach i bezustannie odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku oraz są rekomendowane przez klientów. Przez cały rok oceniają oni ponad 46 tys. firm z 200 branż, dokonując pozytywnej lub negatywnej oceny wybranej przez siebie firmy i tym samym decydują o wyróżnieniu w poszczególnych kategoriach. Następnie, na podstawie ich opinii, wyłaniane są firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później, przy współpracy z ekspertami z SecretClient®, przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI.
Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych organizacji w swojej branży, zostają nagrodzone prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi.